עו"ד נזקי גוף

עורכי דין לנזקי גוף

מקרים של תאונות כגון תאונות עבודה, מחלות עקב מקום עבודה, רשלנות רפואית לצד כל נזק גופני המתרחש בעקבות פעולתו או אי פעולתו של אדם אחר, כלולים יחד תחת הכותרת של נזקי גוף בהם מטפל משפטית עו"ד נזקי גוף. עורך הדין המתמחה בתחום מעניק סיוע משפטי לכל המבקשים. עו"ד רועי לוי שהתמחה במהלך שנותיו המקצועיות כעורך דין המתמחה בתחום הביטוח, הנזיקין, מסחר וליטיגציה ייצג בהצלחה רבה חברות ביטוח מחד ולקוחות פרטיים המגישים תביעה מאידך.

כיצד יכול עו"ד נזקי גוף לסייע?

תפקידו של עו"ד נזקי גוף הינו להתמודד עבורכם מול הרשויות השונות כגון המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח או אדם האחראי לנזק גופני שקרה לכם ועוד. עורך הדין ייצג אתכם אל מול אותם גופים וערכאות משפטיות כפי שיידרש. יוצא שישנם לא מעט יתרונות בייצוגו של עו"ד נזקי גוף שיוכל להועיל לכם. הינה כמה מאותם יתרונות:

  • כאשר מתנהלים אל מול חברת ביטוח של הצד שכנגד, פעמים רבות החברה תרצה להטיל את האשמה עליכם, ומכאן גם התשלומים על כל נזק שנגרם כתוצאה מאותה תאונה. עבודתו של עורך הדין שייצג אתכם היא דבר ראשון לשמור על הזכויות שלכם.
  • רוב האנשים אינם יודעים כיצד מתנהל אופן הטיפול בתביעות המוגשות לגופים השונים בין אם מדובר בתביעה אל ביטוח לאומי לקבלת הזכויות והכרה במצב החדש- זמני או קבוע, והן בחברות הביטוח השונות שלא פעם מעכבות מסיבה לא מוסברת את תהליך הטיפול בתביעה שהוגשה להם בגין תאונה שקרתה. סיועו של עו"ד דין המבין את ההתנהלות בתוך גופים אלו יקל מאוד על התהליך ויביא לתוצאות טובות יותר.
  • עניין חשוב שיש לציין לגבי הגשת תביעות בגין נזקי גוף באופן כללי היא הידיעה כי על כל תביעה שכזו חלה התיישנות לאחר מספר שנים. על כן רצוי שלא להתמהמה בעניין הגשת התביעה אל הגופים הרלוונטיים בסיועו של עורך הדין שיוכל לפעול בעניינכם במהירות וביעילות מקצועית

לפנות לעורך דין מומחה בהקדם

מכיוון שתאונות או חבלות קורות לא מעט, חשוב לדעת כי ברגעים כאלו אתם לא לבד וחשוב לפנות מוקדם ככל האפשר אל עו"ד נזקי גוף שייצג אתכם במידת הצורך או יתן ייעוץ משפטי מלא מקצועי ובמומחיות רבה של עורך הדין רועי לוי המעניק לקהל לקוחותיו שירות אדיב קשוב מהיר וגובה העיניים. מוזמנים ליצור קשר .

עו"ד נזקי גוף

כאשר מעוניינים לפנות אל עורך דין מסיבה כלשהי, חשוב לבדוק שאותו עורך דין אכן מתמחה בתחום זה. לעיתים כאשר נגרם לאדם נזק גופני, בין אם בעקבות תאונה- תאונת דרכים או תאונת עבודה, או מסיבה אחרת לא תמיד ברור מי הוא עורך הדין שיכול לסייע לכם במקרים כגון אלו. עורכי דין לנזקי גוף הם עורכי הדין אליהם יש לפנות, אך גם כאן ניתן להפריד בין עורך דין המומחה לתאונות דרכים לבין עורך דין המתמקד במקרי רשלנות רפואית למשל. בכל מקרה מדובר על ייצוג אל מול גופים שההתמודדות מולם איננה פשוטה, כמו המוסד לביטוח לאומי, או חברות הביטוח. עורך הדין רועי לוי שבמהלך שנותיו התמקצע בלימוד והכרת אופן התנהלותם של גופים אלו הצליח לסייע בהצלחה רבה ללקוחותיו השונים.

תפקידם של עורכי דין לנזקי גוף

כאמור תפקיד מרכזי של עורכי דין לנזקי גוף הוא לייצג את לקוחותיהם אל מול אותם גופים ומוסדות הקשורים לעניין כמו חברות ביטוח כאשר זו תאונת דרכים או ביטוח לאומי כאשר הנזק מוריד את יכולת ההשתכרות. ישנן כמה נקודות חשובות אשר כדאי לשים לב אליהן:

  • חשוב למהר והגיש את התביעות לגופים השונים בין אם מדובר על ביטוח לאומי או חברות הביטוח בהקדם האפשרי. זאת מכוון שחלה התיישנות על כל פגיעה שקרתה לכם. בדרך כלל תוקף ההתיישנות הוא 7 שנים מרגע הפגיעה, אלא אם כן נפגעתם בתור קטינים ולא הוגשה תביעה מטעם ההורים.
  • מפגש עם עורך דין לפני הגשת תביעה הוא חשוב. הוא יבחן את המקרה שלכם כדי לראות האם יש די ראיות להגשת התביעה, האם קיים קשר נסיבתי בין פעולתו של אדם לבין הנזק . יש צורך להוכיח כי אכן התבצעה רשלנות של אדם או גוף בכדי שהתביעה שלכם תוכר כתביעה של נזקי גוף.
  • אנשים רבים בוחרים להרים ידיים מראש ולא להיכנס להליך של הגשת תביעה כנגד אותו גורם, בין אם אלו המוסדות הממשלתיים או גופים רלוונטיים אחרים כמו חברות הביטוח. ההתמודדות לבד אל מול גופים אלה היא אכן קשה ביותר, אך כאשר אתם מלווים לאורך כל התהליך ע"י עורך דין לנזקי גוף הפועל למענכם במקצועיות וניסיון רב שנים, הדברים נראים אחרת לחלוטין וכך גם התוצאה של התביעה

איך נעשה תהליך התביעה?

חשוב מאד להיפגש עם עורך דין לנזקי גוף כדי שיוכל לבדוק עבורכם ולהעריך האם יש מקום להגשת תביעה. מסתבר כי בכדי שהמקרה שלכם יוכר כתיק תביעה של נזקי גוף יש צורך להוכיח כי אכן קרה הנזק וכן שהוא התבצע על ידי גוף או אדם שהתרשל בעבודתו. עורך הדין יבדוק את השתלשלות האירוע וכן את הראיות שישנן לאחריותו של גורם כזה או אחר על המקרה. כאשר מדובר על תאונת דרכים ישנו גורם כמו חברת הביטוח שצריך לפצות אתכם אך פעמים רבות החברה מנסה להוכיח שהנזק הוא נמוך יותר מזה שאכן נגרם. ייצוגו של עורך דין המבין לעומקם של דברים כיצד יש לפעול בדרך משפטית, ומכיר את החוקים התקנות והסעיפים על בוריים, יוכל לייצג אתכם בהצלחה רבה. עורך דין רועי לוי מתמחה בנזקי גוף, כולל ייצוג מול המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח ומספק שירות מקצועי ללקוחותיו.

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עו"ד נזקי גוף
עורכי דין לנזקי גוף מקרים של תאונות כגון תאונות עבודה, מחלות עקב מקום עבודה, רשלנות רפואית לצד כל נזק גופני...
המשך קריאה
מהי תאונת עבודה ומדוע כדאי להיוועץ עם עו"ד?
תאונה, מחלה או פגיעה גופנית או שכלית שנגרמה לעובד, בשל רשלנות המעסיק או הפרת חוק מצדו, בזמן העבודה או כתוצאה...
המשך קריאה
עורך דין תאונות דרכים מומלץ
עורך דין לענייני תאונות דרכים כמעט מידי יום מתרחשות ברחבי המדינה תאונות דרכים, החל מתאונות קלות דרך קשות ועד קטלניות....
המשך קריאה
ייפוי כוח מתמשך

המשך קריאה
כל מה שחשוב לדעת בנושא תאונות דרכים
מה מוגדר בחוק "תאונת דרכים" ? בהתאם לחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה – 1975 (להלן: "החוק") "תאונת דרכים" הנה...
המשך קריאה
עורך דין ביטוח לאומי
עורך דין מומחה לביטוח לאומי המוסד לביטוח לאומי הוא הגורם הקשור למימוש זכויות לביטחון סוציאלי, זאת באמצעות קבלת קצבאות שונות....
המשך קריאה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support