עורך דין נזקי רכוש

עורך דין לנזקי רכוש

את תחום הנזיקין ניתן לחלק לשני חלקים עיקריים: נזקי גוף ונזקי רכוש. עורך דין נזיקין מתמחה באופן עקרוני בשני התחומים אך לרוב תהיה התמקדות באחד התחומים. עורך דין נזקי רכוש מתמחה בכל הקשור לנזקים הנגרמים לרכוש בכל סדר גודל, כולל דירות ורכבים, בין אם מול חברת ביטוח או מול הגורם אשר הביא לנזק. תפקידו של עורך הדין הינו להעריך את הסיכוי לקבלת פיצוי בכלל ובאיזה סדר גודל בהתאם לנסיבות ולראיות שישנן. כיצד מודדים פגיעה ברכוש ואיך ניתן לפעול בסוגיה משפטית זו למיצוי כל הזכויות נרחיב בהמשך מאמר זה. עורך הדין רועי לוי הינו מומחה בתחום דיני נזיקין, נזקי רכוש וגם נזקי גוף, ויעשה כל מה שניתן כדי שתוכלו למצות את כל הזכויות המגיעות לכם על פי דין.

עורך דין נזקי רכוש – מה חשוב לדעת?

בדרך כלל כאשר מדובר בתביעות מסוג זה של נזקי רכוש מעורבים בעניין לא רק שני צדדים אלא שלושה. זאת כאשר הנזק שנגרם לרכוש יכול להיות כתוצאה מרשלנות או אשמה של צד שלישי. כמו כן נזקים לרכוש יכולים להיות בעקבות אירועים שאינם יד אדם, כגון דליקות או שרפות שפורצות, נזילות מים, שיטפון, ליקויי בניה, פריצות ואיתני הטבע ממש. אז מה עוד חשוב לדעת במקרה של נזקי רכוש וסיוע של עורך דין נזקי רכוש, הינה לפניכם:

  • כאשר מדובר בנזק לרכוש שנגרם על ידי צד שלישי, רוב הפעמים יבחן עורך הדין האם יש אפשרות סבירה להגשת תביעה כנגד אותו צד לפיצוי כספים על כל הנזקים שנגרמו, בין אם מדובר במכונית, דירה, בית עסק וכל רכוש שהינו מוגדר כרכושו הפרטי של אדם. גם אם לאדם קימת פוליסת ביטוח, הוא יכול לבחור להגיש תביעת נזיקין כנגד הצד שגרם לנזק במקום תביעת חברת הביטוח.
  • בדרך כלל אנשים מבטחים את חפציהם בחברות הביטוח השונות, כך שאם וכאשר נגרם נזק לרכוש, ברוב המקרים הגורם עליו יוטל התשלום עבור הנזק שנגרם לצד שלישי יהיו חברות הביטוח. עם זאת, לא תמיד תסכים חברת הביטוח לשלם את מלוא הסכום. אז נכנס עורך דין נזקי רכוש לתמונה.

לקבל את המגיע לכם בעזרת עורך דין מומחה בתחום

כאשר מדובר בנושא של נזקי רכוש, חשוב מאד להתייעץ עם עורך דין מתחום דיני נזיקין המבין ובקיא בתחום של נזקי רכוש ובקיא בתחום דיני ביטוח, והינו בעל ניסיון עשיר מעשי בתחום זה. עורך הדין רועי לוי הינו מומחה בתחום דיני נזיקין, ביטוח, מסחר וליטיגציה אשר ייצג את לקוחותיו בערכאות השונות ואף שימש בתפקיד מגשר בין צדדים. הכנסו לאתר משרדו של עורך הדין וקבעו עמו פגישת ייעוץ.

ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

ייפוי כוח מתמשך

המשך קריאה
עורך דין ביטוח לאומי
עורך דין מומחה לביטוח לאומי המוסד לביטוח לאומי הוא הגורם הקשור למימוש זכויות לביטחון סוציאלי, זאת באמצעות קבלת קצבאות שונות....
המשך קריאה
עורך דין תאונת עבודה מומלץ
עורכי דין לתאונות עבודה תאונת עבודה מוגדרת ככל פגיעה המתרחשת בתחום עבודתו של עובד שהינו שכיר. עם זאת, זהו לא...
המשך קריאה
מהי תביעת תאונות אישיות תלמידים?
בהתאם לחוק חינוך חובה חייב כל מוסד חינוכי לרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות שתכסה נזק גוף לכל תלמיד שחל עליו...
המשך קריאה
עו"ד נזקי גוף
עורכי דין לנזקי גוף מקרים של תאונות כגון תאונות עבודה, מחלות עקב מקום עבודה, רשלנות רפואית לצד כל נזק גופני...
המשך קריאה
עורך דין תאונות דרכים מומלץ
עורך דין לענייני תאונות דרכים כמעט מידי יום מתרחשות ברחבי המדינה תאונות דרכים, החל מתאונות קלות דרך קשות ועד קטלניות....
המשך קריאה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support