עורך דין נזקי גוף בחיפה

לנזק  גופני שנגרם לאדם ישנן פעמים רבות השלכות המורגשות היטב גם זמן רב לאחר שהטיפול בנפגע הסתיים ולאחר שהוא נחשב למשוקם. לכן, הפניה אל עורך דין נזקי גוף בחיפה או באזור מגוריכם מוקדם ככל האפשר היא חשובה. עורך דין המתמחה בנזקי גוף יוכל כבר בתביעה המוגשת לגורם המתאים לכלול גם נזקים ארוכי טווח ולתרגם אותם לפיצוי כספי, כמובן שזאת בנוסף לפיצוי הניתן בעקבות נזקים מיידיים וברורים עליהם אין כל ספק. ישנם גורמים שונים מולם יש לפעול במקרה של נזק גופני, תלוי בסיטואציה ובסיבת הפגיעה.

באיזה שלב לפנות אל עורך דין נזקי גוף בחיפה?

הפניה אל עורך דין נזקי גוף בחיפה ובכלל צריכה להיות בשלב מוקדם ככל האפשר, ממש לאחר קבלת טיפול רפואי ראשוני. ככל שהפניה מוקדמת יותר כך יהיו יותר ראיות לפגיעה וגם הנפגע יזכור בצורה טובה יותר את אופן התרחשות הפגיעה שיכול להיות רלוונטי. כדאי מאוד לגשת לעורך הדין כשיש בידכם מסמכים רפואיים וראיות כמו צילומים מזירת התאונה אם סיבת הפגיעה היא תאונת דרכים. עורך הדין יבדוק היטב את פרטי המקרה ויבחן כיצד כדאי לפעול ומיהם הגורמים אליהם כדאי להגיש תביעה.

מיהם הגורמים האפשריים להגשת תביעת נזקי גוף

כאמור, ישנם גורמים שונים שניתן להגיש להם תביעה בגין נזקי גוף, תלוי בנסיבות. אם בעקבות המקרה ישנה פגיעה זמנית או קבועה ביכולת להתפרנס יש להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי למחלקת אובדן כושר עבודה. מעבר לכך ניתן להגיש תביעה גם לקבלת אחוזי נכות במחלקת נכות כללית. גורם נוסף הרלוונטי בעיקר במקרה של תאונת דרכים הוא חברת ביטוח בה יש לכם ביטוח חובה (במקרה שנפגעתם כהולכי רגל התביעה מוגשת לחברה בה מבוטח הנהג). אם זו תאונת עבודה, מלבד ביטוח לאומי ניתן להגיש תביעה גם נגד  מקום העבודה במקרה שהפגיעה קרתה בעקבות רשלנות שלו. במקרה של רשלנות רפואית תוגש תביעה נגד המוסד הרפואי שבו קרתה הפגיעה. בשל מורכבות הדברים חשוב לפנות אל עורך דין נזקי גוף בחיפה בעל ניסיון רב בתחום.

עו"ד רועי לוי מתמחה בנזקי גוף. יש לו ניסיון רב בייצוג לקוחותיו מול חברות ביטוח, המוסד לביטוח לאומי ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין נזיקין בחיפה

תביעות נזיקין לסוגיהן הן תביעות מוכרות ונפוצות. לצערנו קורה לא מעט שאדם או רכושו נפגעים בנסיבות שונות. בחלק גדול מהמקרים תביעת נזיקין לא מוגשת רק כנגד הגורם האחראי לפגיעה אלא גם לגורם אחר שיש לו תפקיד ביטוחי כמו חברות ביטוח או המוסד לביטוח לאומי. עורך דין נזיקין בחיפה או במקום אחר יבחן את פרטי המקרה היטב לפני שימליץ לעשות זאת. יתכן שהגשת תביעה נגד הגורם הפוגע לא תהיה כדאית ורק תגזול מהנפגע זמן וכסף.

תחום הנזיקין מתחלק לשני חלקים עיקריים: נזקי גוף ונזקי רכוש. נזקי רכוש יכולים לנבוע ממעשה יד אדם או מפגיעות טבע כמו שיטפון, שריפה, רעידת אדמה ועוד. כאשר מדובר על נזקי טבע הגורם להגשת תביעה הוא חברת ביטוח בה יש למגיש התביעה ביטוח דירה. יש לבדוק שהפוליסה כוללת גם ביטוח מפני נזקי טבע. נזקי גוף הם עניין מורכב אף יותר מנזקי רכוש. לכן במקרה של נזקי גוף מומלץ לפנות אל עורך דין נזיקין בחיפה המתמחה בכך. יותר מכך, חשוב לוודא שלעורך הדין ישנה התמחות וניסיון בנסיבות המקרה, למשל תאונות דרכים. תאונות עבודה, מחלת מקצוע ומיקרוטראומה ועוד.

כיצד לבחור את עורך הדין שילווה את התהליך

הגשת תביעה בגין נזקי רכוש נאו נזקי גוף יכולה להיות תהליך לא קצר שיש בו מכשולים רבים. לא בקלות תפצה חברת הביטוח את הנפגע או זה שרכושו נפגע בפיצוי המלא. כשאלה נזקי גוף הדברים יכולים להיות מורכבים אף יותר, וישנם מצבים בהם הדברים מורכבים במיוחד. קשה להוכיח שמחלה או נזק קשורים קשר ישיר לתנאים במקום העבודה כך שייחשבו מחלת מקצוע או מיקרוטראומה. קשה גם להוכיח שנזק כלשהו נגרם בעקבות רשלנות רפואית. לכן, חשוב  לבחור היטב עורך דין נזיקין בחיפה, לבדוק שיש לו את הניסיון בתחום, במיוחד במקרים הדומים למקרה שלכם. כיוון שהתהליך לרוב אינו קצר, חשוב שתרגישו בנוח עם עורך הדין ושישרה עליכם תחושת ביטחון.

עו"ד רועי לוי מתמחה בענייני נזיקין, נזקי גוף ורכוש כאחד. הוא מייצג היטב את לקוחותיו בהגשת תביעות וגם בבית המשפט במקרה הצורך. מוזמנים ליצור קשר.

עורך דין נזיקין בקריות

ניתן לחלק את תחום הנזיקין לשני נושאים עיקריים: נזקי גוף ונזקי רכוש. הסיבות שהביאו לגרימת הנזק יכולות להיות רבות, החל מתאונת דרכים דרך תאונת עבודה ועד תאונה ביתית. דרך הטיפול לקבלת הפיצויים צריכה להיבחן בכל מקרה ומקרה לפי הגורם האחראי למתן הפיצוי, כשלעיתים ישנו יותר מגורם אחד, נסיבות המקרה, סוג הנזק דרגת חומרתו והשלכותיו. אם אתם מתגוררים בקריות ועברתם חלילה מקרה בו נפגעתם או נגרם נזק משמעותי לרכושכם, חפשו עורך דין נזיקין בקריות בעל ניסיון רב שיוכל לכוון ולהנחות כיצד לפעול ואף יהיה מעורב בשעת הצורך.

תפקידיו של עורך דין נזיקין בקריות

כאמור, דיני נזיקין עוסקים הן בנזקי רכוש והן בנזקי גוף. עורך דין נזיקין בקריות ובכלל יתמחה ברוב המקרים הן בנזקי רכוש והן בנזקי גוף. ישנם עורכי דין הבוחרים להתמחות באחד מהם. חשוב לפנות לעורך הדין סמוך ככל האפשר להתרחשות הפגיעה. כדאי להביא איתכם מסמכים רפואיים המפרטים את הנזק, חומרתו ואת הטיפול והשיקום הנדרשים. אם בידיכם ראיות נוספות כמו צילומים מזירת התרחשות המקרה, הדבר יסייע לעורך הדין לבנות אסטרטגיה כיצד לפעול. עורך הדין גם ינסח את התביעה. חשוב שהתביעה תהיה מנוסחת היטב, בצורה מקצועית ובצירוף כל המסמכים הרלוונטיים. במקרה של התנגדות מצד חברת הביטוח לפיצוי מלא, ינהל עורך הדין מו"מ עם החברה או ייצג אתכם בתביעה במקרה הצורך.

גורמים נוספים לתביעה מלבד חברות ביטוח

חברות הביטוח הם גורם מרכזי לו מוגשת תביעה לפיצוי בגין נזק, אך אינו היחיד וישנם מקרים בהם חברת ביטוח אינה אחראית לפיצוי כלל. גורם מרכזי נוסף הוא המוסד לביטוח לאומי. הוא האחראי לפצות אתכם בגין אובדן כושר עבודה, כאשר הפיצוי הנהוג הוא בגובה עד 90 ימי עבודה. אם הפגיעה חמורה יותר יש להגיש תביעה למחלקת נכות כללית. עורך דין נזיקין בקריות ובכלל ילווה אתכם גם בכל הקשור  להגשת תביעה לביטוח לאומי. הוא ינסח את התביעה, וידאג להוספת המסמכים. הוא גם ינחה אתכם לפני וועדות רפואיות. תוצאת התביעה תשפיע מאוד על המשך חייכם כך שחשוב לא להתפשר בעניין ולפנות לעורך דין המומחה בתחום.

עו"ד רועי לוי הוא עורך דין נזיקין המתמחה הן בנזקי גוף והן בנזקי רכוש ומקפיד על מתן שירות מקצועי ויחס אישי ללקוחותיו. מוזמנים ליצור קשר.

באילו מצבים לפנות לעורך דין מומחה לנזקי גוף?
ליצירת קשר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

עורך דין נזקי גוף בחיפה
לנזק  גופני שנגרם לאדם ישנן פעמים רבות השלכות המורגשות היטב גם זמן רב לאחר שהטיפול בנפגע הסתיים ולאחר שהוא נחשב...
המשך קריאה
עורך דין ביטוח לאומי
עורך דין מומחה לביטוח לאומי המוסד לביטוח לאומי הוא הגורם הקשור למימוש זכויות לביטחון סוציאלי, זאת באמצעות קבלת קצבאות שונות....
המשך קריאה
עורך דין תאונת עבודה מומלץ
עורכי דין לתאונות עבודה תאונת עבודה מוגדרת ככל פגיעה המתרחשת בתחום עבודתו של עובד שהינו שכיר. עם זאת, זהו לא...
המשך קריאה
ייפוי כוח מתמשך

המשך קריאה
עו"ד נזקי גוף
עורכי דין לנזקי גוף מקרים של תאונות כגון תאונות עבודה, מחלות עקב מקום עבודה, רשלנות רפואית לצד כל נזק גופני...
המשך קריאה
עורך דין נזקי רכוש
עורך דין לנזקי רכוש את תחום הנזיקין ניתן לחלק לשני חלקים עיקריים: נזקי גוף ונזקי רכוש. עורך דין נזיקין מתמחה...
המשך קריאה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support